Potisk igelitových tašek je více osobní, než letáky ve schránce

Igelitové tašky zažívají ve společnosti zajímavé „životní cykly“. Jejich obliba výrazně narostla ke konci 80. let minulého století, kdy pomalu na československý trh pronikalo zboží ze západní Evropy, a spolu s ním i velmi lákavé obaly a reklamní potištěné materiály. Mezi nimi vynikaly polyetylenové tašky různých tvarů a velikostí a nenasycení spotřebitelé po nich doslova prahli. „Igelitky“ se nosily do školy, do zaměstnání, a čím výraznější nápis, tím lépe.

zelená nákupní taška

O deset let později se situace obrátila a o tyto výrobky přestal být zájem, sortiment zboží se v naší zemi vyrovnal evropským konkurentům a reklama již tolik neplnila svou funkci. Dnes se ovšem situace rapidně mění a spolu s ní se mění i účel těchto výrobků. Spolu s dalšími reklamními předměty, jako jsou hrnky, propisky, trička, potisk igelitových tašek, čepice, deštníky, klíčenky a mnohé další, přináší lidem radost ve formě milé pozornosti.
klobouk, lodičky a červená nákupní taška

Osobní přístup potěší mnohem více, než velkoplošné billboardy

V České republice se podle průzkumů veřejného mínění zvýšila životní úroveň obyvatel několikanásobně ve srovnání s dobou před 40 lety, to se ovšem týká technických prostředků a vybavení domácností, oděvů, sortimentů potravin atd. Ale lidem více schází osobní kontakt. A buďme upřímní, mnohem více nás těší darovaná drobnost, než vnucující se neosobní tištěné reklamy na letácích v poštovní schránce.

Šance pro životní prostředí

Víte, že papírenský průmysl je pro ekologii planety Země větší zátěží, než výroba polyetylenu? K výrobě papíru spotřebujeme více elektrické energie a nezanedbatelná není ani těžba dřeva pro tyto účely. Část papíru se vyrobí z recykláže, ale ty mají pouze omezené využití, ostatně, plastové tašky lze také vyrábět z recyklovaného plastu, a mezi nimi nalezneme i speciální výrobky, které jsou biologicky rozložitelné. Paradoxně jsou tedy „igelitky“ menší ekologickou zátěží, než papírové tašky.